Lūdzu uzgaidiet…

Pēdējās ziņas un jaunumi Sanitex SIA

19.06.2017
PROMO Cash&Carry darba laiks Līgo svētkos
 
 
RĪGA
Tīraines iela 3b un Mūkusalas iela 95

    23. jūnijs - 8:00 - 18:00
    24. jūnijs - BRĪVS
    25. jūnijs - 8:00 - 18:00
       
VALMIERA 
E. Lācera iela 4
DAUGAVPILS 
Stadiona iela 3g
LIEPĀJA 
Parka iela 11
 
    23. jūnijs - 8:00 - 16:00
    24. jūnijs - BRĪVS
    25. jūnijs - 8:00 - 17:00

www.cashcarry.lv
E-pasts: cash.carry.lv@sanitex.eu
 
Visas preces var iegādāties PROMO Cash&Carry veikalā.
Preces par akcijas cenu ir pieejamas tikai ar PROMO Cash&Carry klienta karti.
13.06.2017

Aktuāli!

Jaunais PROMO Cash&Carry Liepājā!
 
 
 
 
Šī gada 15. jūnijā durvis ir vēris jaunais PROMO Cash&Carry veikals Liepājā. Šis būs jau piektais specializētais PROMO Cash&Carry veikals Latvijā. Mūsu specializētie veikali atrodas arī Rīgā (2), Valmierā un Daugavpilī.

Lēmumu atvērt veikalu Liepājā uzņēmuma vadība pieņēma, jo uzskata Liepāju par Kurzemes ekonomikas, biznesa un tūrisma centru, kurā veiksmīgi attīstas arī pārējie uzņēmuma biznesa virzieni. Liepājas PROMO Cash&Carry pircējiem piedāvās vairāk kā 13 000 preču pozīciju, kas nodrošinās visas ikdienas biznesa vajadzības, bet prasīgākie klienti varēs atrast ekskluzīvas un augstākās kvalitātes preces. Sekojot līdzi tirgus tendencēm, PROMO Cash&Carry regulāri paplašina un papildina aktuālo sortimentu, lai pircēji var izvēlēties gan pārtikas, gan nepārtikas preces dažādās kategorijās.
 
PROMO Cash&Carry ir specializēto veikalu tīkls Baltijā ar 16 šāda tipa veikaliem Lietuvā, Latvijā, Igaunijā. PROMO Cash&Carry profesionālo un augstākās kvalitātes preču klāstu novērtēs ne tikai ēdināšanas iestādes, viesnīcas, biroji, mazumtirgotāji, ražotāji un citi uzņēmumi, bet arī tie, kuri mīl ēdienu un spēj novērtēt tā kvalitāti. 

Lai kļūtu par PROMO Cash&Carry klientu, jāreģistrējas klienta kartes saņemšanai, kuru var noformēt ikvienā no pieciem PROMO Cash&Carry veikaliem Latvijā vai arī internetā www.cashcarry.lv.
12.06.2017
„Officeday“ apvienojas ar „Sanitex“
 

Lai optimizētu un efektīvāk attīstītu grupas darbību SIA „Officeday Latvia“ uzsāk strukturālas izmaiņas apvienojoties ar SIA „Sanitex“.
 
Kopš 2015. gada  SIA „Officeday Latvia“ ir SIA „SANITEX“ grupas uzņēmums, tā darbība saistāma  ar patēriņa preču vairumtirdzniecību, izplatīšanu un loģistikas pakalpojumu sniegšanu Baltijas valstīs.
 
Lai optimizētu un efektīvāk attīstītu grupas darbību,  SIA „Officeday Latvia“ tiks reorganizēts apvienojot to ar SIA „SANITEX“. Pēc reorganizācijas SIA „Officeday Latvia“ beigs darboties kā atsevišķa juridiska persona. Biroja preces un pakalpojumus nodrošinās SIA „SANITEX“.  Officeday zīmols tiks saglabāts.
 
Reorganizācija nodrošinās klientiem ne tikai atjauninātu elektronisko pasūtīšanas sistēmu, bet arī aplikāciju viedtālruņiem. Šo pārmaiņu rezultātā klientiem būs pieejams daudz plašāks pakalpojumu klāsts, un efektivizēts preču un pakalpojumu sniegšanas mehānisms, tādējādi nodrošinot visas mūsdienu biroja vajadzības.
 
Produktu sortimenta un cenu izmaiņa nav gaidāmas. SIA “Officeday Latvia“ klientu līgumi paliek spēkā un piegādes nosacījumi netiks mainīti. Restrukturizācijas laikā netiek plānotas personāla izmaiņas.
 
Pēc  SIA „Officeday Latvia“ reorganizācijas procesiem, tiks veiktas visas nepieciešamās izmaiņas IT sistēmās.
19.05.2016
SANITEX attīstība Polijā
 
Veiksmīgi sasniedzot mērķus un nostiprinot savas pozīcijas Baltijā, kompānija SANITEX ir iegādājusies Polijas uzņēmumu "Bevgroup", kas specializējas alkoholisko un bezalkoholisko dzērienu ražošanā. 
 
"Bevgroup" Polijā veiksmīgi izplata pasaulē slavenus un pazīstamus zīmolus kā, piemēram, "Warsteiner", "Krombacher", "Bitburger", "Schweppes", "Orangina".
 

 

 
"Bevgroup" sadarbojas ne tikai ar vienu no lielākajiem mazumtirgotājiem - "Biedronka", "Lidl", "Carrefour", "Auchan", "Makro", "Intermarche", "Tesco", "Selgros", "Aldi", "Leclerc" - bet arī ar HoReCa klientiem, mazajiem mazumtirgotājiem un vairumtirgotājiem.
 
16.02.2016
Par eksporta pirkumiem PROMO Cash&Carry




PROMO Cash&Carry tirdzniecības vietās ir iespējams nopirkt preci eksportam.

Lai noformētu eksporta darījumu, nepieciešams:

•    Klienta uzņēmuma reģistrācijas apliecības oriģināls. 
•    Paraksta tiesības apliecinājums vai pilnvara personai līguma parakstīšanai.
•    Uzņēmuma zīmogs.
•    Līgums ar transporta kompāniju, kas izvedīs preci.

Dokumenti jāiesniedz veikala Informācijas centrā, dokumenti tiks izskatīti vienas nedēļas laikā; var tikt pieprasīti papildus dokumenti.
 
Jautājumu gadījumos lūdzu rakstīt: cash.carry.lv@sanitex.eu.
03.10.2013
Tax Free Shopping sistēma Promo Cash&Carry veikalos
Услуги Global Blue Tax Free Shopping позволят вам сэкономить на покупках, совершенных в около 270,000 магазинах, расположенных в самых лучших шоппинг районах мира. Так почему бы не присоединиться к 21 миллиону путешественников, совершающих покупки tax free с Global Blue каждый год? Просто найдите голубую звезду или спросите о Global Blue и следуйте нашим несложным инструкциям.

Получите форму
Ищите логотип Global Blue Tax Free Shopping в витринах магазинов.
Оплачивая покупку, попросите квитанцию на возврат налога (Tax Free Form).
Существует два вида квитанций – синие и белые. Заполните необходимые графы печатными буквами латинского алфавита.
Запомните: Некорректно заполненная квитанция = Отказ в возврате налога
 
Поставтье печать
Пожалуйста, выделите достаточно времени на процесс возврата налога перед вашим отлетом в аэропорту.
Перед регистрацией на рейс пройдите к таможенной стойке с заполненной квитанцией (Tax Free Form), паспортом, чеками и покупками для того, чтобы вам поставили печать* на вашей квитанции.
 Убедитесь в том, что все товары имеют ценники и бирки. Не складывайте свои покупки в багаж, так как вам нужно будет показать их сотруднику таможни.
* для покупок, совершенных в Норвегии, разрешение на экспорт необходимо получить у сотрудников офисов Global Blued
 
Обналичьте форму
Подойдите к стойке возврата налога с логотипом Global Blue.
Представьте заполненную квитанцию со штампом для того, чтобы получить возврат на карту или наличными.

Торопитесь?
Отправьте по почте свою заполненную квитанцию со штампом в специальном конверте Global Blue и получите возврат налога на кредитную карту. Указание своего имейла в квитанции (Tax Free Form) поможет вам быстрее и эффективнее связываться со службой поддержки клиентов Global Blue.
Пожалуйста, примите к сведению, что в некоторых пунктах возврата во Франции, Англии и Швейцарии за каждую квитанцию взимается дополнительный сбор в случае немедленного возврата налога наличными.
 
N.B.: Возврат, который вы получите, является суммой НДС за вычетом административного сбора

Важно знать:
•          В ряде стран ЕС, чтобы получить право на возврат НДС, нужно купить в магазине системы Tax Free товаров на определенную сумму:  Латвия - на 30.25LVL.
•          Tax Free форм может быть сколько угодно. Никаких ограничений по возврату налога на добавленную стоимость система Tax Free не предусматривает.
•          При выезде  нужно предъявить таможеннику Tax Free форму, паспорт и товар. Если вы проезжаете несколько стран ЕС, то предъявлять Tax Free форму и приобретенные товары и получать штамп таможни для последующего возврата НДС следует в стране, последней на вашем пути.
•          Товар нужно вывезти в течении 3 месяцев, плюс месяц покупки. Если вы, например, приобрели товар 1 марта, то вывезти его за пределы ЕС необходимо не позднее 30 июня, иначе, по правилам Tax Free, вы теряете право на возмещение НДС по чекам.

Более подробную информацию Вы можете получить www.global-blue.com.
______________________________________________________________________________________________________________________________

Global Blue’s Tax Free Shopping service saves You money when You shop in over 270,000 stores across the world, as it allows You to buy items without paying the tax oh them. To claim VAT/GST bach when You bring Your purchases home, just follow the simple steps below.

Get it
Look for stores displaying Global Blue Tax Free Shopping signage in the window.
 
When paying for your purchases ask the shop staff for a Tax Free Form.
Tax Free Forms are available in two versions, one blue, and one white. Fill in all the required fields in block letters, using the Latin alphabet.
 
Remember: Incomplete Tax Free Form = No refund
 
Stamp it
At the airport please allow enough time for the refund process before your flight departs.
Before you check in for your flight, go to the Customs desk and present your completed Tax Free Form, passport, receipts/invoices and purchases to get a stamp on your form.
 
Make sure the goods are sealed and unused. Don’t pack them away in your check-in luggage as you will need to show them to the Customs Officer.
 
Remember: No Customs Stamp = No Refund
 
Cash it
Go to a Refund counter displaying the Global Blue logo.
Present your stamped and completed Tax Free Forms to receive the refund in cash or to a credit card.
In a rush? Mail your stamped completed Tax Free Forms to the address of the Processing Centre and receive your refund on your credit card.
 
NB: The refund you receive is the VAT minus Global Blue’s handling fee.
Useful info
Shoppers eligible for Tax Free Shopping
●If you have a permanent residence in a non-EU country.
 
VAT Rate
Standard rate: 21%
Drugs, books, medical equipment, baby care products: 12%
 
Minimum purchase amount 30,25 LVL per purchase but 60.50 LVL per tourist pervisit
 
Tax Free goods
Refunds are paid on all goods that are exported in the traveller’s personal luggage.
 
Tax Free Form
●The Form is valid for 1 year after the issuing date.
●The Form must be duly stamped by the Latvian or any other EU country customs within 3 months following the month when the Form was issued.
●Original receipt/invoice must be attached to the Form.
●Date on the receipt/invoice must correspond with the date on the Form.
●Receipts/invoices can be added together on one Tax Free Form if all were issued on the same day by the same shop.
 
 
Address of Processing Centre
For registered mail:
Global Blue Slovakia s.r.o.
Apollo BC II., blok E
Prievozska 4D
821 09 Bratislava
Slovakia   
For regular mail:
Global Blue Slovakia s.r.o.
Centralized Services Center
P.O.BOX 363
810 00 Bratislava 1
Slovakia
 
Tips
 
In order to prevent a possible loss of the documents, we recommend you to use secured mail service (e.g. registered mail or courier).
Before sending the documents, please make a copy of them or write down Tax Free Form number (DOC ID) of each Form for your reference.

Contact us:

In case of any other questions contact us: www.globalblue.com/contact-us/
For frequently asked questions visit: www.globalblue.com/faqs/