Zvanu centrs

Pārdošana pa telefonu

Aktīvās pārdošanas pa telefonu, pasūtījumu pieņemšana, reģistrēšana un nodošana. Profesionāli sagatavoti Zvanu centra operatori patstāvīgi strādā ar klientiem, veicot zvanus pēc grafika klientiem pieņemamā laikā un, ņemot vērā viņu pasūtījumu vēsturi, veic aktīvu preču pārdošanu, prezentē akcijas, jaunumus vai reklāmas kampaņas, sniedz konsultācijas par cenām, preču sortimentu un izvietojumu plauktos.


Datu bāzu vadība

Datu bloku pārbaude, atjaunošana un pielāgošana, konkrētu uzdevumu veikšana.

Zvanu centrs, izmantojot klienta numura atzvana funkciju, var ātri pārbaudīt datu bāzē esošās informācijas pareizību un atjaunot to (adrešu, telefona numuru, kontaktpersonu izmaiņas, darbību izbeigušie uzņēmumi). Mēs garantējam datu konfidencialitāti.


Tirgus izpēte, socioloģiskās aptaujas

Anketēšana un atskaišu sagatavošana, rezultātu analīze.

Pamatojoties uz klienta vēlmēm, mēs varam sagatavot profesionālu mārketinga pētījumu vai socioloģisko aptauju, ar jebkuru izvēlēto komunikācijas līdzekļu (telefons, e-pasts, internets vai fakss) palīdzību, iesniegt pētījumu un aptauju rezultātus kopā ar atskaitēm un ieteikumiem.

Kredītspējas kontrole

Atgādinājumi par maksājumu termiņiem.

Ja Jums ir klienti, kuri kavē maksājumus par piegādātajām precēm vai sniegtajiem pakalpojumiem, Zvanu centra personāls, izmantojot Jūsu iesniegtos datus, atgādinās viņiem telefoniski par saskaņotajiem apmaksas termiņiem, parāda summu un parāda termiņu.

Sūdzību un problēmjautājumu reģistrācija

Zvanu centra informācijas līnijas operatori palīdzēs Jums uzlabot attiecības ar klientiem, veicot reģistrāciju par problēmjautājumiem, kā arī sūdzībām un komentāriem par Jūsu darbību, produktiem, pakalpojumiem u.c.


Administratīvais darbs

Atbildes uz klientu jautajumiem, īsziņu nosūtīšana, pasta apstrāde.

Atgādinājumu un reklāmas zvani.

Sīkāka informācija
67798662
cc_info@sanitex.eu

Pasūtījumi
67798660
pasutijumi@sanitex.eu